Bolaget skall utveckla helhetslösningar och konsultationer inom intranät och webbplatser, 3D visualisering och animering, produktion av reklam, video och film, musik och ljud, multimedia, webbspel och även försäljning, montering och uthyrning av datorer och AV-utrustning samt därmed förenlig verksamhet
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 076 | 958 | 1 320 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 85 | -20 | 294 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 83 | -19 | 292 |
Årets resultat (tkr) | 66 | 41 | 173 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 896 | 1 850 | 1 934 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 076 | 958 | 1 320 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 85 | -20 | 294 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 83 | -19 | 292 |
Årets resultat (tkr) | 66 | 41 | 173 |
TILLGÅNGAR | 2024-04* | 2023-04* | 2022-04* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 896 | 1 850 | 1 934 |
Tillgångar (tkr) | 1 896 | 1 850 | 1 934 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-04* | 2023-04* | 2022-04* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 791 | 1 725 | 1 684 |
Obeskattade reserver (tkr) | 73 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 105 | 125 | 177 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 896 | 1 850 | 1 934 |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 076 | 958 | 1 320 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 7.9% | -2.1% | 22.3% |
Soliditet | 94.5% | 93.2% | 89.8% |
Kassalikviditet | 1805.7% | 1480.0% | 1092.7% |
Extrude Interactive AB ingår i en koncern med 2 bolag. Koncernmoderbolag är Travellus i Gävle AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-06.
Bolaget skall utveckla helhetslösningar och konsultationer inom intranät och webbplatser, 3D visualisering och animering, produktion av reklam, video och film, musik och ljud, multimedia, webbspel och även försäljning, montering och uthyrning av datorer och AV-utrustning samt därmed förenlig verksamhet